رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در شهریورماه امسال، تصادفاتی که در استان منجر به مصدومیت شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

عزت اله بهزادی نیا گفت: در این مدت ۲ هزار و ۱۱ تصادف در این استان رخ داد که یک‌هزار و ۵۴۹ تصادف شهری و ۴۶۲ تصادف جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: در این تصادف‌ها ۲ هزار و ۵۸۰ نفر مصدوم شدند که یک‌هزار و ۸۵۵ نفر در تصادفات شهری و ۷۲۵ نفر در تصادفات شهری بوده‌است که یک‌هزار و ۲۰۱ نفر در محل حادثه درمان و یک‌هزار و ۳۶۶ نفر نیز برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته بهزادی نیا، در شهریورماه امسال ۲۹ هزار و ۳۰۱ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار و منجر به انجام ۱۰ هزار و ۳۹۵ ماموریت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در مجموع ۹ هزار و ۵۳ مددجو که به دلایل مختلف از جمله بیماری، حادثه و تصادف با این مرکز تماس گرفته بودند، از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: در این مدت، ۹۱۲ ماموریت توسط موتورلانس، چهار ماموریت توسط اتوبوس آمبولانس و ۱۱ ماموریت نیز توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ انجام گردید.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار