داوطلبان کد ۶ دانشگاه فرهنگیان درخواست بازنگری مجدد نتایج نهایی را دارند.

داوطلبان دانشگاه فرهنگیان بعد از آمدن نتایج اولیه باید برای انجام مرحله ارزیابی شایستگی معرفی شوند و اگر حداقل نمره لازم را کسب نکنند در دسته کد ۶ قرار گرفته و قبولی برای آنها اعلام نمی‌شود.

اکنون پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان که در دسته کد ۶ قرار گرفتند، اما با تراز بالا پذیرفته شده اند درخواست بازنگری کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
سلام وقت بخیر؛ عده‌ای از داوطلبان دانشگاه فرهنگیان با تراز بالایی پذیرفته شده و نمره مصاحبه آنها نیز بالاست، اما در دسته کد ۶ قرار گرفتند و به همین دلیل در دانشگاه فرهنگیان رد شدند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


ســلام و عرض ادب؛  ما تراز علمی مون بالاست یعنی کنکور و سوابق و صرفا بخاطر گزینش سلیقه‌ای و پایین دادن تراز مصاحبه رد شدیم خیلی از بچه‌ها هستن که ترازشون از ما پایین تره، اما بدلیل تراز بالای مصاحبه دبیری قبول شدند گویا تراز علمی اصلا تاثیرگذار نبوده و فقط مصاحبه در نظر گرفته شده است.  از شما خواهشمندیم پیگیر کد ۶ و تکمیل ظرفیت برای کل استان‌ها باشید ما خیلی دوست داریم دلیل رد شدنمون را بدانیم خیلیا با نمره و تراز پایین حتی منفی قبول شدند ما واقعا یکسال تلاشمون داره قربانی بی عدالتی آموزشی میشه و الان ما خیلی وقته پیگیر هستیم، اما رسیدگی نمیشه...

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
سلام لطفا درموضوع احکام رتبه بندی معلمین بازنشسته مهر ۱۴۰۰ نیز رسیدکی وپی گیری بعمل آید تا از رابه جدید درحکم بازنشستگی برخوردار شوند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا فولادی
۱۸:۴۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
لطفا کد 6های دانشگاه فرهنگیان را استخدام کنید.
آخرین اخبار