معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در میدان انقلاب به علت سقوط بخشی از دیوارنگار تبلیغاتی دور میدان در این مقطع شاهد بار ترافیک هستیم.

سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: امروز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ شاهد وزش باد شدید در پایتخت بودیم که این مسئله با توجه به شکستگی برخی درختان در معابر تهران باعث ترافیک سنگین شد.

وی افزود: بر اساس اعلام مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در میدان انقلاب به علت سقوط و ریزش بخشی از دیوارنگار تبلیغاتی دور میدان در این مقطع شاهد بار ترافیک هستیم.

کشیر گفت: در خیابان آزادی به غرب بعد از زیر گذر یادگار-داخل لاین اصلی به علت سقوط یک اصله درخت در این مقطع مذکور شاهد حجم بار ترافیک هستیم.

وی ادامه داد: در خیابان ضلع شمال میدان ونک-داخل لاین ویژه به علت سقوط یک اصله درخت در این مقطع مذکور شاهد حجم بار ترافیک هستیم.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بیان کرد: شکستگی درختان و کندی حرکت در برخی از خیابان‌های دیگر نیز به چشم می‌خورد که پلیس در حال تسهیل در تردد شهروندان است.

وی در پایان توصیه کرد: با توجه به ادامه ورزش باد شدید در پایتخت از توقف در کنار معابر و زیر درختان جدا خودداری کنید و و تا حد امکان از انجام امور غیر ضروری و تردد در خیابان‌ها خودداری فرمایید تا دچار آسیب نشوید. همکاران من در سطح شهر در جهت تسهیل تردد و عبور و مرور حضور فعال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار