مدیر پیش فروش و رزرو بلیت چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار بلیت در این جشنواره به فروش رسیده است.

 عباس احمدی‌نیا که مسئولیت ارائه بلیت‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را برعهده دارد گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که در دبیرخانه جشنواره صورت گرفت، بحث فرایند رزرو بلیت قبل از جشنواره با ساز و کار جدید نسبت به سال‌های گذشته و بر اساس پارامتر‌های جشنواره‌های بین المللی انجام شد به این دلیل که از ظرفیت‌ها استفاده بهینه صورت بگیرد.

وی افزود: برای تمامی صاحبان آثار ظرفیت ویژه‌ای تخصیص داده شد و هر صاحب اثر سهمیه جداگانه‌ای برای اثر خود دریافت کرد؛ همچنین به همه کسانی که کارت جشنواره را داشتند ظرفیت مشخصی طی روز‌های مشخص داده شد.

احمدی‌نیا تصریح کرد: برخی گروه‌های خاص نظیر اعضای پاتوق فیلم کوتاه تهران و دانشجویان نیز توانستند با تخفیف نیم‌بها و ۲۵ درصدی بلیت‌های مورد نظرشان را تهیه کنند و همینطور اعضای کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان از تخفیف صد درصدی بابت رزرو بلیت تمام فیلم‌های جشنواره بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۷۱۳ قطعه بلیت در جشنواره به فروش رسیده است.  

وی درباره میزان استقبال عنوان کرد: نکته مهم دیگر این است که امسال علاوه بر اینکه در بخش‌های اصلی استقبال خوبی داشتیم در بخش‌های جنبی هم مانند استعداد نو، کتاب و سینما ضریب اشغال تقریبا ۱۰۰ درصدی داشتیم. همچنین ضریب اشغال بلیت‌های جشنواره و سالن‌ها در کل تقریبا ۸۱ درصد بود که امسال این اتفاق منحصر به فرد و ویژه است.

احمدی‌نیا افزود: همانطور که به صورت آنلاین بحث رزرو را داشتیم، دبیرخانه و موسسه سینماشهر تمهیداتی انجام دادند که موجب شد به صورت حضوری نیز امکان رزرو و دریافت بلیت میسر شود.

وی در پایان گفت: یکی از اتفاقات ویژه امسال این است که استقبال در بخش‌های مختلف زیاد بود. با مدیریت جشنواره در همه سانس‌ها، ابتدا کسانی که بلیت تهیه کرده بودند، سر صندلی‌های خود می‌نشستند و پس از آن دیگر علاقه‌مندان وارد سالن‌ها می‌شدند و روی راه پله‌ها می‌نشستند و فیلم‌ها را تماشا می‌کردند و این موضوع نشان از اهمیت، توجه و علاقه به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران دارد.

گفتنی است؛ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار