سرپرست دانشگاه آزاد زابل از احیای استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد زابل با روش‌های نوین و فناورانه با رهاسازی ۳ هزار بچه‌ماهی قزل‌آلا خبر داد.

 سعید مقدم بقا بیان کرد: مرکز رشد این واحد دانشگاهی به‌منظور حمایت مادی، خدماتی و معنوی از ایده‌ها و فناوری‌های افراد، تیم‌های دانشجویی یا شرکت­های صاحب ایده در حال فعالیت است.
 
مقدم بقا بیان کرد: رسالت اصلی مراکز رشد واحدهای فناور، چرخه حمایت از ایده‌های نوین تا مرحله تبدیل‌شدن آنها به محصولات یا خدمات فناورانه قابل تجاری‌سازی را تکمیل می‌کند.
 
وی بیان کرد: مراکز رشد، جریان دانش و فناوری را در میان دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیق و توسعه، شرکت‌های خصوصی، مخترعان و مبتکران به حرکت انداخته و ارتباط آنها را با بازار از طریق ایده‌های نو و کاربردی تسهیل می‌کنند.
 
مقدم بقا از شتاب گرفتن فعالیت‌های مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل خبر داد و عنوان کرد: یکی از هسته‌های فناور مرکز رشد اقدام به پرورش ماهیان سردابی در استخر پرورش ماهی این واحد دانشگاهی کرده است.
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زابل ادامه داد: ۳ هزار بچه‌ماهی قزل‌آلا توسط این هسته فناور در استخر پرورش ماهی واحد بین‌المللی زابل رهاسازی شده است که با روش‌های نوین و فناورانه پرورش و نگهداری، این امید وجود دارد بازدهی بسیار بهتری در مقایسه با استخرهای مشابه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار