مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم کاهش دما در استان تا پایان هفته خبر داد.

محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوب شرقی به صورت متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای است بنابراین خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی نیز در این مناطق وجود دارد. 

او افزود: از فردا تا چهارشنبه از شدت وزش بادها کاسته خواهد شد و تنها برای ساعاتی در بخش‌های غربی، جنوب غربی و مرکزی در حد متوسط خواهد بود. 

آقای سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه، به علت عبور امواج ضعیفی از فراز استان خوزستان، احتمال رشد ابر و رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در مناطق مرتفع شرقی و شمالی و بخش‌های جنوب شرقی استان دور از انتظار نیست. از نظر دمایی تا پایان هفته کاهش محسوس دما در بیشتر نقاط استان مورد انتظار است. شمال خلیج فارس نیز تا آخر هفته به ویژه امروز و فردا مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با دمای ۳۹ و گتوند ۱۰.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۶.۹ و ۱۶.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.