معاون صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری و محاسبه آن برابر جداول ابلاغی در حقوق مهرماه خبر داد.

رضا فیضی نژاد معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در اجرای جزء یک ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با ۹۰درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل همطراز و با تاکیدات و پیگیری‌های ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عصر امروز (دوشنبه) پس از دریافت جداول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب سازی شده است.

وی گفت: صدور احکام شروع شده و تا پایان امشب عملیاتی می‌شود و بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ظرف ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اعمال متناسب سازی، اظهارداشت: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، منابع لازم تامین و حقوق عزیزان بازنشسته تا آخر امشب (دوشنبه) در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی مهرماه واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار