سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست برابر تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

خوان کارلوس گاریدو  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: اگر بخواهم در مورد بازی حرف بزنم موارد زیادی وجود دارد. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و پرس خوب و بالایی داشتیم. موقعیت‌های زیادی هم به وجود آوردیم و به السد شانسی ندادیم. بازیکنان ما بسیار خوب بودند. در نیمه اول اگر ما شجاع بودیم باید برنده بازی می‌شدیم، چرا که موقعیت‌هایی داشتیم که گل بزنیم. قبول داریم که السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد. بازیکنان ما هم توانستند پرس انجام دهند و موقعیت‌هایی به وجود آوردیم. واقعاً باورش سخت است که چطور این موقعیت‌ها گل نشد.  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه در لحظات آخر نیمه اول بدون اینکه مشکل جدی باشد، گل خوردیم. در بازی اول یک پنالتی مشخص بود که گرفته نشد و ۳، ۴   بار هم امروز بازی را نگه داشتند. امروز چند بار VAR بازی را نگه داشت، اما هیچ کدام به نفع پرسپولیس نبود؟ گلی که در نیمه اول دریافت کردیم خیلی بد بود که با آن حس به رختکن برویم. این حس است که بازی خوبی کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما روی یک موقعیت باختیم.

گاریدو تصریح کرد: به نظرم در نیمه دوم هم بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند. ما یک لیست بلند از موقعیت‌ها داشتیم و به نظرم یک اتفاقی افتاد که  لوکاس ژوائو می‌خواست شوت بزند و یک بازیکن آمد و اجازه نداد. ما موقعیت را چک کردیم. VAR این موقعیت را چک کرد، اما دوباره به ضرر ما بود. ما باید آنالیز کنیم که چرا در VAR خوش شانس نیستیم.

او بیان کرد: امروز بازیکنانم می‌توانند نسبت به بازی که داشتند احساس غرور کنند، اما نتیجه بد بود. این یک زندگی و فوتبال است. گاهی استحقاق بیشتری دارید، اما  تنها راه این است که دوباره تلاش کنید. چیزی که مسلم است ما استحقاق بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: در بازی با الاهلی و السد کاملاً مشخص است که حق‌مان بیشتر بود. باید با همین انگیزه در بازی بعد به میدان برویم تا اینکه سرانجام به برد برسیم. به شما می‌گویم که من مطمئنم ما لایق بیشتر از اینها هستیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار