رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

سیروس رضایی اظهار داشت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هرساله با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستری برای کمک به توسعه فرهنگ گفتگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق‌طلبی در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان عنوان کرد.

رضایی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان‌ماه است، گفت: ثبت‌نام به صورت حضوری و مجازی بوده و دانشجویان می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، واقع در دانشگاه شهرکرد جنب دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و یا به دفاتر معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان مراجعه کنند، همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۸۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس و یا از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی یادآور شد: با تکمیل ثبت‌نام، فرایند آماده‌سازی گروه‌های شرکت‌کننده آغاز خواهد شد که شامل کارگاه‌های «توجیهی مسابقات مناظره» و «کارگاه‌های آموزشی» است، پس از آشنایی با روند مسابقات، گروه‌ها گزاره‌های پیشنهادی را برای اعلام موضع دریافت می‌کنند که پس از تکمیل آن، جدول رقابت‌ها آماده و در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد. 

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات نیمه اول آذرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مرحله استانی_ دانشگاهی، تیم برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار