با برگزاری مراسمی در سالن جرجانی یاسوج از ۵۰۰ نفر از دست اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در این مراسم گفت: آرامش و امنیت کنونی را مدیون خون مطهر شهدا هستیم و اگر یاد این شهدا را نگه نداریم دشمن برنامه دیگری در ذهن خود خواهد داشت و جنایت کارانی را به عنوان قهرمان معرفی می‌کنند.


آیت الله حسینی افزود: در حال حاضر در جنگ هستیم و باید پشت سر ولایت وفقیه شجاعانه بجنگیم و نگذاریم جای جلاد و شهید عوض شود.


سردار عبدالرضا آزادی مسول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج نیز در این ایین با قدردانی از دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان گفت: تولیدات و برنامه‌های بسیار ارزشمند دومین کنگره ملی شهدای استان در تراز خیلی بالا بود.


وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این ذخیره باید حفظ شود گفت: پشتوانه ما شهدا هستند و من اختتامیه این کنگره را افتتاح آغاز کنگره سوم می‌دانم که با تدبیر مقام معظم رهبری هر ۵ سال یکبار برگزار می‌شود.


سردار آزادی افزود: کار‌های خوبی در سطح استان انجام گرفت، اما خلاء تولید یک فیلم سینمایی فاخر احساس می‌شود که در سطح ملی و بین المللی بزرگی‌های استان را به تصویر بکشد.


آزادی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای استان هر کدام در سطح یک کنگره بود و از همه دست اندرکاران تشکر می‌کنم، افزود: رسانه و صدا و سیما به خوبی کنگره دوم را انعکاس دادند و یک اتفاق ملی و فراملی را رقم زدند.


استاندار هم در این آیین با اشاره به اینکه ۲۳ کمیته کار برگزاری این کنگره را برعهده داشتند گفت: تازمان برگزاری کنگره اصلی ۲۰ اجلاسیه شهدا برگزار شد.


رحمانی افزود: از امروز برای برگزاری سومین کنگره نیز تلاش می‌کنیم.


وی اضافه کرد: فلسفه وجودی همه دستگاه‌ها حل مسایل مربوط به حوزه تولید و رفع دغدغه شهیدان است که همه باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در یاسوج برگزار شد.


کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت، رتبه نخست در اعزام رزمندگان به جبهه را از آن خود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.