مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی هلال احمر استان ایلام به ۵۰۵ حادثه طی سال جاری خبر داد.

حمزه محمدی مقدم با بیان اینکه ۱۷ پایگاه ثابت و موقت در استان ایلام فعال است، افزود: نجاتگران این جمعیت در سال جاری به ۵۰۵ حادثه مختلف امداد رسانی کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت بیشترین عملیات امدادرسانی به حوادث در شهرستان مهران با ۱۶۶ حادثه، مرکز استان ۴۷ حادثه و شهرستان سیروان با ۴۲ حادثه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه درجریان فعالیت‌های امدادی این جمعیت در سال جاری ۷۲۱ تیم عملیاتی در قالب ۵ هزار و ۴۳۰ نیروی عملیاتی در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده‌اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۵۰۰ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

وی گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در این ایام ۱۴۳ مورد حادثه جادای، ۱۲۵ مورد خدمات مناسبتی،۸۷ مورد حادثه کوهستان، ۵۲ مورد مراجعه حضوری، ۴۴ مورد حوادث فوریت‌های پزشکی، ۳۲ مورد پشتیبانی آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۱۸ مورد سیل و آبگرفتگی و ۴ مورد به حوادث کارگاهی و صنعتی امدادرسانی کردند.

محمدی مقدم بیان کرد: در این حوادث ۶۸۴ نفر از مصدومین با استفاده از آمبولانس‌ها امدادی این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و مابقی مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.