مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت‌ نام مرحله نهم گروه‌های متقاضی اعزام به حج عمره در کاروان‌های امسال ساعت ۹ صبح امروز یکم آبان ماه در خراسان رضوی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاع مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به تخصیص کاروان‌های جدید، تمامی متقاضیان دارای اولویت‌های حج عمره یک تا ۶۰۰ بانک‌های ملی و ملت مجاز به ثبت نام در کاروان‌های عمره استان خراسان رضوی هستند.

او افزود: بدین منظور از امروز سه‌شنبه یکم آبان ماه تعداد ۱۲ کاروان جدید عمره در سامانه MY.Haj.ir بارگزاری شده است و دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری عمره از ساعت ۹ صبح امروز مجاز به ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام در حج عمره امسال ادامه داد: متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده می‌بایست به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به روزرسانی کنند.

شجاع بیان کرد: همچنین متقاضیان بایستی در صورت همراهی خانواده و بستگان تشکیل گروه‌ دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.

او تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام باید مدارک خود شامل گذرنامه داری اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز و سند عمره را به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) تحویل دهند و سفر خود را قطعی کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: حج عمره ، حج زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار