مهاجم سابق تیم ملی اروگوئه در ۴۵ سالگی تصمیم به حضور رسمی در رشته تنیس گرفته است.

دیگو فورلان در ۴۵سالگی به صورت رسمی وارد دنیای حرفه‌ای تنیس شد و قرار است با فده کوریا در چلنجرکاپ مونته‌ویدئو رقابت کند که در حال حاضر در رده ۱۰۱ جهان قرار دارد. این اولین رقابت فورلان در یک رقابت ATP در دنیای تنیس است.

مسابقات تنیس مونته‌ویدئو در زمین‌های خاک رس برگزار و از یازده نوامبر آغاز می‌شود. مهاجم سابق منچستریونایتد، ویارئال و اتلتیکومادرید پیش از این در مسابقات نیمه‌حرفه‌ای که در لیما (پرو) برگزار شد، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید و در آنجا مغلوب آنتونیو آمارا داسیلوا برزیلی (۳:۶، ۲:۶) شد.

دیگو فورلان در کودکی و نوجوانی تنیسور بسیار خوبی بود، اما راکت را کنار گذاشت تا روی فوتبال تمرکز کند. رسانه‌های اروگوئه‌ای گزارش داده‌اند او این تصمیم را برای اطمینان از حمایت مالی بهتر از خواهرش الخاندرا گرفت که پس از تصادف رانندگی در سال ۱۹۹۱ معلول شد. فورلان حالا در ۴۵ سالگی روی به ورزش اولش آورده و قصد دارد در تنیس نیز خودی نشان دهد.

انریکه پرز کاسارینو کاپیتان تیم دیویس‌کاپ اروگوئه به سایت رلوو گفت: دیگو هر روز بازی و هفته‌ای سه بار با من تمرین می‌کند و شرایط خوبی دارد. همه در اروگوئه منتظرند این بازی را تماشا کنند.

دیگو فورلان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، قهرمان کوپاآمه‌ریکا ۲۰۱۱ و برنده دو کفش طلا یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال اروگوئه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار