معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: اعتبار وام تبصره ۱۸ صنایع دستی تا ۲۰ روز آینده ابلاغ می‌شود.

حصاری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: امسال اعتبار تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ در ۲۰ روز آینده با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳ تا ۴ ساله با عاملیت صندوق کارآفرین امید ابلاغ می‌شود.

حصاری افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ که بودجه را پارسال به ما ابلاغ کردند به ۲۱۴ نفر به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: اولویت پرداخت تسهیلات با افرادی است که تا کنون وام دریافت نکرده اند.

حصاری، تسهیلاتی که برای صنایع دستی در نظر گرفته شده است با ارایه فاکتورخرید تجهیزات و مواد اولیه اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: حوزه بازرسی و نظارتی فعال است و اگر افراد این تسهیلات را برای حوزه صنایع دستی استفاده نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

حصاری در ادامه گفت: سقف پرداختی برای رشته‌های گلیم ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان و برای رشته چوب تا ۲۵۰ میلیون تومان است ومبلغ متفاوتی به افرادی که کار در خانه و کارگاه فعالیت دارند تعلق می‌گیرد.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین با اشاره به اینکه تعداد افراد ثبت نامی زیاد است، افزود: ثبت نام در سایت محدودیت دارد و بسته می‌شود و برخی افراد بعد از بازدید و کامل نبودن شرایط رد می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار