فرماندار بویین زهرا گفت: شریان‌های اصلی این شهرستان در حال آسفالت و بهسازی است.

ادیب رامندی فرماندار بویین زهرا در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: در یک ماه گذشته مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر راه و شهرسازی برای شریان‌های اصلی بوئین زهرا تخصیص داده و اجرایی شد که امیدواریم با کمک مسئولان واعتبارات موجود این طرح تا تابستان سال آینده تکمیل شود.

ادیب رامندی افزود: بهسازی مسیر رفت بوئین زهرا به اشتهارد تمام شده است ومسیر بوئین زهرا به ساوه و قم و مسیر رفت بوئین زهرا تا آراسنج در حال اتمام است.

وی اضافه کرد: بهسازی مسیر برگشت هجیب تا بوئین زهرا و مسیر رفت محور دانسفهان به شال هم تمام شده و مسیر برگشت خوزنین به دانسفهان مانده است.

فرماندار بویین زهرا درباره حوزه آب هم گفت: ۵۰ میلیارد تومان توسط وزیر نیرو به اعتبارات آب و فاضلاب تزریق شد و کار‌ها در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل فرونشست زمین و آب کشاورزی، مردم هم باید کمک کنند و در کنار مردم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

ادیب رامندی با اشاره به موضوع جدی فرونشست در این منطقه، از شهروندان خواست درباره چاه‌های فرم یک، هیچ تقاضایی نداشته باشند.

به گفته وی، امسال با افراد مماشات شد ولی از سال زراعی جدید به جدیت پیگیری و به آنها اخطار داده می‌شود و همه چا‌ها باید در کمیسیون مطرح شوند و مصوبات آنها تغییر کند و بررسی می‌شود.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: چون آبی نداریم به هیچ عنوان مجوز حفر چاه شرب هم داده نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار