مدیر حج و زیارت گیلان از افزایش سهمیه اعزام زائران عمره مفرده به هزار و ۳۲۲ نفر خبر دادو گفت: پیش از این ۶۴۹ نفر سهمیه برای اعزام به این سفر معنوی دریافت شده بود.

وحید اسکندری گفت: تعداد کاروان‌های اعزامی زائران گیلان به عمره مفرده نیز از ۶ مورد به ۱۲ کاروان افزایش یافت و با دریافت سهمیه‌های دیگر این آمارها افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: تاکنون چهار کاروان از زائران عمره مفرده در تاریخ‌های هفتم، ۱۴، ۲۱ و ۲۸ مهرماه امسال به ترتیب به تعداد ۱۳۰، ۸۸، ۸۰، ۱۲۴ نفر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به سفر عمره اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت گیلان اضافه کرد: تاریخ اعزام کاروان‌های دیگر دوم، پنجم، ۱۲، ۱۸، ۱۹، ۲۶، ۲۷ و ۳۰ ماه جاری به ترتیب به تعداد ۱۲۵، ۹۲، ۱۳۵، ۱۲۴، ۱۲۵، ۸۴، ۱۳۵ و ۸۰ نفر شامل زائران و عوامل اجرایی (مدیر و روحانی کاروان) برای اعزام به عمره در نظرگرفته شده‌است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران از شرق، غرب و مرکز استان انجام می‌شود، اظهار کرد: زائران از شهرهای رشت، فومن، آستارا، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، تالش و رودسر برای سفر عمره مفرده به فرودگاه بین‌المللی تهران اعزام می شوند و از این فرودگاه عازم حج خواهند کرد.

مدیرحج و زیارت گیلان بیان کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت تشرف از یک تا ۶۰۰ می توانند برای نام‌نویسی اقدام کنند.

متقاضیان ودیعه‌گذار با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی http://my.haj.ir نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه و در صورت همراهی خانواده و بستگان برای انتخاب کاروان اقدام و یا به یکی از دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند

 

برچسب ها: حج ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.