موسوی زاده ارزیابی مستمر مدیران استان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

سید محسن موسوی زاده روز سه شنبه در نشست مجمع نمایندگان با محمدرضا موالی زاده استاندار جدید خوزستان گفت: خوزستان استانی با ظرفیت‌های متعدد و متنوع است و برای پیشرفت آن باید از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به خوبی استفاده کرد.

او افزود: پیشرفت و توسعه همه جانبه خوزستان به عنوان یکی از قطب های اصلی اقتصاد کشور در گرو استفاده از نیروهای متخصص، شناسایی ظرفیت ها و جبران عقب ماندگی ها است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس ادامه داد: استاندار خوزستان باید در مقام یک پدر برای استان نگاهی مشفقانه داشته باشد؛ همگرایی و وفاق ارزشمندی در خوزستان با انتصاب دکتر موالی زاده ایجاد شده و باید استاندار جدید به خوبی از این فرصت استفاده کند.

او اضافه کرد: باید هماهنگی بین مدیران استان به بالاترین سطح برسد و دستگاه‌های اجرایی نیز به صورت مستمر نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

موسوی زاده یادآور شد: زمان برای پیشرفت خوزستان به سرعت در حال سپری شدن است و نباید از دیگر استان‌ها عقب بمانیم.

نشست مجمع نمایندگان با حضور محمدرضا موالی زاده استاندار جدید خوزستان برگزار و نمایندگان استان پیشنهادات خود جهت توسعه و شتاب بخشی به خدمات برای مردم خوزستان را ارائه داده و مسائل و مشکلات استان را نیز به صورت کلی و جزیی به استاندار جدید منتقل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.