مدیرکل پدافند غیرعامل فارس از برگزاری ۸۰۰ برنامه شامل رزمایش، سمینار، همایش و دوره‌های آموزشی به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در استان خبر داد.

محمد جباریان در شورای اداری استان فارس با بیان اینکه شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «تدبیر امروز، امنیت فردا است»، گفت: هدف از این برنامه‌ها افزایش میزان آگاهی مردم و مدیران و نهادینه کردن برخی اقدامات و رعایت آنها در راستای اثربخش کردن فرهنگ پدافند غیرعامل است.

او همچنین از شکل‌گیری کمیته پدافند غیرعامل در ادارات استان خبر داد، گفت: به‌روزرسانی طرح‌های عملیاتی، برنامه‌ریزی برای بازیایی و برگشت‌پذیری سیستم در صورت ضرورت و پیش‌بینی ارائه خدمات سیار در مواقع بحرانی باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل فارس همچنین به ابلاغ طرح شهید نیلفروشان به ادارات استان اشاره کرد و افزود: همه تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید با جدیت و دقت مفاد این طرح را دنبال کرده و با ایجاد هم‌افزایی و آماده سازی و در صورت لزوم جایگزینی در کنار یکدگیر قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این جلسه از آغاز سرشماری بخش کشاورزی از ۱۲ آبان‌ماه در استان خبر داد و گفت: مدت زمان انجام این آمارگیری ۴۵ روز خواهد بود.

اسماعیل قزل‌سفلی افزود: فرمانداران استان باید تمهیدات و الزامات لازم را برای انجام درست و به موقع این سرشماری اندیشیده و همکاری لازم را با دستگاه‌های مربوطه داشته باشند.

او سرشماری را مولفه‌ای مهم در امر برنامه ریزی و تصمیم‌گیری‌ها عنوان کرد و گفت: فرمانداران باید نسبت به این مهم با اهتمام و جدیت مباحو مرتبط با این مهم را مدیریت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار