طرح «هر مسجد یک هیات صلح» با حضور معاون قوه قضائیه و مسئولان استان کرمان در مسجد امام حسین (ع) افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آیین آغازین طرح هر مسجد یک هیات صلح، گفت: این طرح زمانی موفق می‌شود که همه مساجد رسالت و سهم خود را در راستای اجرای آن ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تاکید کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح همه مساجد باید کنار هم قرار بگیرند تا حس شیرین خدمت، همراه و همگام کردن مردم و کمک به مردم در قالب یک شبکه منسجم و تحت فرماندهی واحد محقق گردد.

وی افزود: این طرح می‌توان اختلافات را کاهش داده و به معیشت افرادی که گرفتار هستند نیز کمک کند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: سوال این بود که آیا با وجود فسق، فجور، خیانت و زشت کاری‌ها در جامعه، می‌توان جامعه‌ای در تراز آمدن امام عصر (عج) محقق کرد؟ و طرح‌ها و بررسی‌های زیادی را انجام داده ایم، اما دیدیم با اجرای هر طرح، ضد طرح‌هایی از سوی دشمن در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی عنوان کرد: با امام جمعه و دلسوزان امام زمان مشورت کردیم تا طرحی را اجرایی کنیم تا امورات را به دست مردم بسپاریم تا بدون موضع گیری دشمن، مشکلات حل شود.

وی ضمن بیان این مطلب که این طرح با حضور دلسوزان جامعه و دغدغه‌مندان امام زمان عصر (عج) اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲۰۰ نفر از صلح یاران، در قالب ۱۴ گروه در مساجد ساماندهی می‌شوند اعضای این گروه افراد هم فکر خود را تا شعاع سه کیلومتری مسجد شناسایی می‌کنند و روز به روز بر تعداد اعضای این گروه‌ها افزایش می‌یابد. 

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح هر مسجد یک هیات صلح، کار‌های اجتماعی مردم به دست مردم حل می‌شود، تصریح کرد: این طرح هزینه‌ای برای نظام ندارد و موجب آشتی بیشتر مردم با نظام می‌شود و نهایت امید ما این است که این طرح بتواند جامعه را برای آمدن امام زمان عج آماده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار