فرمانده انتظامی استان قم از انهدام ۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری ۱۷ قاچاقچی در عملیات پلیس استان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ و پدیده شوم مواد مخدر که یکی از اهداف استکبار جهانی است، یکی از اولویت‌های پلیس استان در نیمه اول امسال پاکسازی مناطق آلوده، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جلب رضایت مردمی و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در نیمه دوم سال نیز در ارتباط با دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر مصمم‌تر هستیم، خاطرنشان کرد:طی ۱۰ روز اخیر همکاران موفق شدند ۷ باند توزیع مواد مخدر را شناسایی، متلاشی و ۱۷ نفر را در این رابطه دستگیر که ۹ دستگاه خودرو از آن‌ها توقیف و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ۴۵۰ کیلوگرم مواد مکشوفه تریاک و مابقی سایر مواد مخدر بوده است، افزود: یک قاچاقچی مواد مخدر نیز شناسایی و قبل از دستگیری برای امحا مواد مخدر خودرو خود را آتش زده که نامبرده دستگیر و تحویل مقام قضائی استان شد. 

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: این نوید را به مردم عزیز می‌دهم که ما از حقوق آنها و از حقوق جوانان عزیز که سرمایه این مملکت هستند دفاع خواهیم کرد، برای ما فرقی نمی‌کند این مواد چه استانی مصرف شود، بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک هدف در صدر اولویت‌های ما قرار دارد.

 وی گفت: نیرو‌های شجاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان این اجازه را نمی‌دهند که قاچاقچیان به راحتی و به سهولت از محور‌های مواصلاتی تردد کنند، در پایش و هوشمندسازی محور‌ها اقدامات خوبی را دنبال می‌کنیم و انشاالله با راه‌اندازی ایست و بازرسی که بتواند گلوگاه باشد برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و مجال به آن‌ها نخواهیم داد و با تحویل به دستگاه قضائی ان شاالله به سزای عمل شان خواهند رسید.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و دادستان استان اضافه کرد:با نگاه مثبت همکاران بیش از ۳۰ میلیارد تومان ارزش مواد مکشوفه بوده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ۱۵ کیلوگرم از مواد مکشوفه هروئین است، خاطرنشان کرد: هر گرم از این مواد می‌تواند تعداد  زیادی از جوان‌ها را از لحاظ جسمی و روحی از چرخه خارج کند، همیشه دعای خیر مردم عزیز پشت سر همکاران که جان خود را در کف دست می‌گذارند بوده و همکاران نیز در اجرای ماموریت‌ها با قوت بیشتر این رسالت را اجرا خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار