معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اداره‌ کل راه و شهرسازی این استان تا هفته آینده تکلیف واگذاری اراضی به متقاضیانی که در گرمسار واریز وجه داشته‌اند را مشخص کند.

حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر تسریع پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های نهضت ملی مسکن گفت: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان و بانک صادرات با همکاری وزارت راه و شهرسازی، مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای سایت ۴۸ هکتاری دامغان را برطرف کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرمسار نیز گفت: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان سمنان تا هفته آینده تکلیف واگذاری اراضی به متقاضیانی که در گرمسار واریز وجه کرده‌اند را مشخص و سهمیه نهادهای حمایتی را نیز به آنها اعطا کند.

در این جلسه در مورد روند اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا، قرائت و در رابطه با موارد مختلف ازجمله صدور پروانه ساختمانی برای خانه‌های سایت ۵۵ هکتاری نهضت ملی مسکن و واحدهای مسکونی یک‌ طبقه مشمولان قانون جوانی جمعیت و روند اجرایی فاز سوم خانه‌های ناایمن مسکن مهر سمنان و موضوعات ترافیکی سایت ۵۵ هکتاری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در مورد عملیات آسفالت‌ سایت ۱۲/۶ هکتاری شهرک کوهسار روزیه سمنان، تأمین خدمات زیربنایی و شبکه آب سایت ۲۳ هکتاری نور سمنان، آماده‌سازی سایت ۴۸ هکتاری دامغان به‌منظور تأمین خدمات زیربنایی (آب و برق) و صدور سند و تفکیک عرصه و اعیان برای مالکان مسکن مهر سمنان و شاهرود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.