مدیر توزیع برق شاهیندژ گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

خسرو مرادیان مدیر توزیع برق شاهیندژ گفت: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز باعث ناپایداری انرژی برق و ایجاد خسارت به لوازم برقی شهروندان به ویژه در دوران پیک بار می‌شود از همین رو این مدیریت از ابتدای امسال با جدیت در زمینه شناسایی و جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز فعالیت کرده و ۱۹ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز را در سطح این شهرستان کشف کرد.

وی اضافه کرد: در خصوص روشنایی معابر سطح شهر در سه حوزه اصلاح، تعویض و تأمین روشنایی معابر عملیات‌های صورت گرفته که در مجموع برای این سه حوزه بیش از هزار و ۱۷۱ لامپ در سطح معابر شهری و روستایی تعویض، نصب و اصلاح شد.

مرادیان گفت: در راستای اصلاح، ساماندهی و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق زیر پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی‌تری هم برخوردار هستند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۲۱ کیلومتر از شبکه‌های مسی شهری و روستایی شاهیندژ به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق شاهیندژ اضافه کرد: افزایش ظرفیت ترانس با هدف تقویت ولتاژ برق مشترکان، نصب کنتور‌های فهام، شناسایی و تعویض کنتور‌های معیوب از دیگر اقداماتی است که از ابتدای امسال تاکنون در شاهیندژ انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.