مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس از حضور پرشور بانوان فعال در عرصه امور بین‌الملل در نمایشگاه «روایت اقتدار» شیراز خبر داد.

محبوبه پورشیروانی در حاشیه برپایی نمایشگاه «روایت اقتدار» در شیراز گفت: امور بانوان و قرارگاه بنیاد ملی نوجوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برای ارائه خدمات در راستای فعالیت‌های این اداره‌کل غرفه‌هایی به نام بانوی مجاهد و سفارتخانه مقاومت (دختران حاج قاسم) برپا کرده است.

او تصریح کرد: ۴ کارگروه بانوی مجاهد، دختران حاج قاسم، کارگروه بین‌الملل (روایتگری)، کارگروه فروش کتاب و اقلام فرهنگی ویژه جبهه مقاومت و غزه به طور همزمان در این نمایشگاه در حال ارائه خدمات هستند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به صورت روزانه با دعوت از بانوان کارشناس در امور بین‌الملل و مقاومت در غرفه‌های بانوی مجاهد به منظور تبیین حوادث اخیر، توضیح طرح منطقه ما، پرده‌های عروس آفرینش، مادران مقاومت، امید شاخه‌های زیتون، رجعت زنان سرافراز پذیرای خانواده‎ها و مشتاقان و بازدیدکنندگان از ۲۷ مهر الی ۱۰ آبان‌ماه جاری هستیم.

 مسئول امور بنیاد ملی نوجوان فارس نیز با ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت این بنیاد مردمی بیان کرد: دفاع از مردم مظلوم غزه بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست، برای تحقق این مهم، دختران حاج قاسم قصد دارند با برپایی غرفه سفارتخانه مقاومت، فعالیتی در حوزه دختران نوجوان داشته باشند.

مریم محمدزاده افزود: هدف اصلی این غرفه همراه کردن نوجوانان جهت کنش‌گری هرچه بیشتر در حوزه جنگ غزه و لبنان است. حوزه دختران نوجوان، یک حوزه بسیار فعال و پویا است و روح انسانیت در بین نوجوانان بیدارتر و هوشیارتر از هرقشری از جامعه است.

مسئول قرارگاه بنیاد ملی نوجوانان فارس ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با برپایی غرفه سفارتخانه مقاومت، قدمی هرچند ناچیز برای بیداری اقشار مختلف جامعه و همراهی و همدلی هرچه بیشتر امت مسلمان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار