دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امروز برگزار می‌شود.

تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف تیم ناشناخته روشن تاجیکستان می‌رود.  

تراکتوری‌ها در اولین بازی خود توانستند تیم الوکره قطر را شکست بدهند، اما دومین بازی‌شان با تیم موهان باگان هند به علت امتناع این تیم هندی از سفر به ایران لغو شد و این تیم هندی از گروه A لیگ قهرمانان آسیای ۲ کنار گذاشته شد و  بازی‌های  این گروه با حضور ۳ تیم  برگزار می‌شود.  

با وجود اینکه تیم تراکتور بازی سختی برابر تیم روشن تاجیکستان ندارد، اما همانطور که اسکوچیچ در نشست خبری بیان کرد نباید این تیم را دستکم گرفت و فوتبال قابل پیش بینی نیست.  

شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز خارج از خانه برابر تیم روشن تاجیکستان دومین برد خود را در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا به دست آورند و ۶ امتیازی شوند و با خیال راحت به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.  

در آن طرف، تیم روشن تاجیکستان در رتبه چهارم لیگ کشورش قرار دارد و این تیم برابر تیم الوکره قطر در بازی‌های آسیایی هم باخته است و در قعر جدول گروه A لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا قرار دارد.  

تیم روشن تاجیکستان به ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم تراکتور نیاز مبرم دارد تا همچنان امیدوار به صعود از گروهش باشد. همچنین نظرزاده سرمربی ایرانی روشن تاجیکستان بیان کرده که تیمش  را برای بردن تراکتور به زمین مسابقه می‌فرستد تا امید‌های صعود به مرحله بعد زنده شود.  

نکته جالب توجه این است که مسعود نظر زاده  مربی ایرانی هدایت تیم روشن تاجیکستان را برعهده دارد و او سابقه دستیاری فراز کمالوند را در تراکتور داشته است و این مربی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.  

۲ تیم سابقه تقابل با یکدیگر را ندارند و برای اولین بار امشب مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و باید دید کدامیک از این ۲ تیم برنده بازی می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار