کارشناس پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای گیلان از آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم پروژه افزایش ظرفیت پست برق هشتپر خبر داد.

صابر صفر علی زاده، کارشناس پست‌های انتقال معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در راستای تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکان تالش، ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت این شهرستان افزایش خواهد یافت.

او افزود: فاز اول پروژه افزایش ظرفیت پست هشتپر قبل از پیک بار امسال و در خرداد ماه به بهره برداری رسید. 

کارشناس پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه تالش از جمله شهرستان‌های با پراکندگی جمعیتی بالا بوده و رشد بار در مناطق صنعتی شهرستان رو به افزایش است، لذا توسعه زیرساخت‌های شبکه فوق توزیع برق به منظور تأمین انرژی مطمئن و پایدار برق در این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

صفر علی زاده همچنین گفت: با توجه به این مهم و پاسخگویی به نیاز روز‌افزون مشترکان و صنایع، فاز دوم عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت هشتپر در مهر امسال آغاز شده است.

به گفته او، در فاز دوم این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر جایگزین یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر موجود خواهد شد. 

کارشناس پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: با اجرای این مرحله، ظرفیت پست موصوف در مجموع از ۷۰ مگاولت آمپر به ۸۰ مگاولت آمپر افزایش می‌یابد و به میزان ۱۴ درصد به ظرفیت این پست اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.