شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از ثبت غیبت اشتباهی در کارنامه نهایی حاضرین در آزمون آموزگاری استان اصفهان گلایه کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما ثبت غیبت اشتباهی در کارنامه نهایی حاضرین در آزمون آموزگاری استان اصفهان مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است. ماجرا از این قرار است که جمعی از کارنامه سبز‌های آزمون آموزگاری علیرغم حضور در جلسه امتحان برای آنها غیبت در آزمون محاسبه شده است. با وجود داشتن مستندات کافی برای شرکت در آزمون، اما پیگیری آنها نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروند خبرنگار ما در ادامه به شرح ماجرا پرداخته است.

متن پیام شهروندخبرنگار

ما جمعی از کارنامه سبز‌های آزمون آموزگاری ۱۴۰۳_۱۴۰۲ هستیم که علیرغم شرکت و حضور در تمامی مراحل ارزیابی و گزینش و وجود تمام مستندات و مدارک، در هنگام صدور کارنامه به جای نتیجه برای ما گزینه غایب در یکی از مراحل، ثبت شده بود. با پیگیری‌های متعدد معلوم شد مشکل داوطلبان اصفهانی ۳۲ نفر ثبت نشدند.  نمره گزینش و ۱۶ نفر ثبت نشدند نمره ارزیابی است و مشکل داوطلبان تهرانی ۶ نفر ثبت نشدند نمره گزینش است که از بین این ۶ نفر یک نفر داوطلب آزمون دبیری و هنرآموز هستند.  از روز اعلام نتایج هر روز به اداره کل استان اصفهان مراجعه کردیم و با عدم پاسخگویی مواجه شدیم.
 بالاخره به زور و التماس و پیگیری هر روزه‌ی ما بالاخره چندین نامه به تهران زده شد و بعد از آن با وجود مراجعات مکرر به وزارتخانه تهران پیگیر موضوع بودیم ولی هیچ یک از مسئولین پاسخگوی ما نبودند. مگر نه اینکه مسئولین باید پاسخگوی مردم باشند به خصوص در مورد مشکلی که مقصر سیستم استخدامی بوده و ما هیچ دخالتی در آن نداشته ایم. بعد از ۱۲ سال کار در مدرسه غیردولتی امسال بیکار شدم، چون به خاطر وضعیت نامعلوم هیچ مدیری حاضر به نوشتن قرارداد نیست. این فقط مشکل من نیست اکثر ما ۳۸ نفر سابقه کار زیادی داریم و الان در این شرایط اقتصادی بیکار شدیم. چندین بار علاوه بر هزینه گزاف و زحمات ارزیابی و آزمون کتبی هزینه کردیم و به تهران مراجعه کردیم. هیچ کس به داد ما نمی‌رسد. ما فقط یک کارنامه می‌خواهیم.  این توقع زیادی است که کارناممون را مطالبه می‌کنیم؟

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار