رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل عملیات حزب الله در هدف قرار دادن اراضی اشغالی، خروج وزیر خارجه آمریکا از تل آویو به تعویق افتاد.

شبکه آمریکایی سی ان ان گزارش داد که خروج آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از تل آویو به دلیل به صدا در آمدن آژیر خطر در مرکز و شمال اراضی اشغالی پس از عملیات حزب الله به تعویق افتاد.

براساس گزارش النشره، ساعتی پیش رادیو رسمی رژیم تروریستی اسرائیل گزارش داد که صدای انفجاری در تل آویو شنیده شده و سپس تردد در فرودگاه بن گوریون متوقف شده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بمباران تل آویو برای حزب الله به امری عادی تبدیل شده است. آنها در ادامه گزارش دادند که علاوه بر حمله به تل آویو، آژیر‌های خطر در حیفا نیز به صدا درآمده است.

شایان ذکر است که وزیر امور خارجه آمریکا برای یازدهمین بار از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه به منظور گفت‌وگو درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان، به منطقه از جمله سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

جنگ غزه تاکنون به شهادت نزدیک به ۴۳ هزار فلسطینی غیرنظامی منجر شده است. بیش از ۲ هزار نفر نیز تاکنون در نتیجه حملات مرگبار رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان که با حمایت تمام عیار آمریکا انجام می‌شود، جان خود را از دست داده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
بلینکن در سرزمینهای اشغالی بماند
تا شاید بفهمد .بم های امریکایی چه بلایی سر بشریت اورده
شاید هم خودش تلاف و به هلاکت برسد
آخرین اخبار