پخش بیش از ۱۰ برنامه جدید پاییزی و زمستانی در شبکه رادیویی صبا آغاز می‌شود.

رادیو صبا پس از برگزاری نظرسنجی مردمی در مهر ماه و ارزیابی برنامه‌های شبکه، جدول پخش این شبکه رادیویی را بازمهندسی کرد.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، از روز شنبه ۵ آبان با آغاز پخش بیش از ۱۰ برنامه جدید این شبکه رادیویی با برنامه‌های پاییزی و زمستانی جدید همراه مخاطبان می‌شود.

«آزمون یار، پهلوی به روایت صبا، ادیب شو، خالی وود، خانه سبز، شیرین بیان چسب زخم، هوشت با منه؟، بازیگر، به قلم بانو و دختر ایران» نام برنامه‌های جدیدی است که تقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی می‌شود.

«آزمون یار» با معرفی فضایی آموزشی برای داشتن آزمون‌هایی بهتر شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح تقدیم مخاطبان می‌شود. شنیدن این برنامه به همه کسانی که می‌خواهند آزمونی متفاوت را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.

«پهلوی به روایت صبا» با نگاهی طنز به نقد هنر مبتذل دوران پهلوی و شناخت ریشه‌های تهاجم فرهنگی روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۰:۴۵ به مرور تاریخ پهلوی می‌پردازد.

«هوشت با منه؟» نام برنامه‌ای گفتگو محور است، میان انسان و هوش مصنوعی با موضوعات مختلف روز که صدای بازیگر این برنامه هم با هوش مصنوعی تولید می‌شود، این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵ تقدیم شنوندگان می‌شود. 

«تمام رخ» نام برنامه گفتار محور است که با اجرای طنز به معرفی یکی از چهره‌های غربزده دوران پلهوی می‌پردازد، این برنامه روز‌های چهارشنبه ساعت ۱۰:۴۵ تقدیم شنوندگان می‌شود.

مسابقه رادیویی «ادیب شو» با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با ادبیات فارسی همراه مخاطبان می‌شود.

در این مسابقه این امکان فراهم می‌شود تا مخاطبان علاقه مند، بیشتر با ادبیات فارسی آشنا شوند، این برنامه آخر هفته‌ها ساعت ۱۱ در دو قسمت همراه شنوندگان می‌شود.

این شبکه رادیویی در برنامه جدید «خالی‌وود» با نگاهی طنز به بررسی و نقد فیلم‌های هالیوودی از منظر تأثیرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد، «خالی وود» روز‌های جمعه ساعت ۱۴ تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه «خانه سبز» با شعار «خانه‌ای دارم، سبزتر از برگ درخت!» در قالب نمایش به بررسی تاریخ مکتوب، ابزار و داستان‌های در موزه‌ها و سرزدن به موزه‌های داخل شهر و استان‌ها می‌پردازد، این برنامه روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۶ تقدیم شنوندگان می‌شود.

«بازیگرد» با هدف معرفی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی تولید می‌شود، در این برنامه مجری گام به گام همراه مخاطبان یک بازی رایانه‌ای را انتخاب و نصب و بازی می‌کند، این برنامه یکشنبه و سه شنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ تقدیم شنوندگان می‌شود. 

این شبکه رادیویی برنامه‌های «به قلم بانو و دختر ایران» را با محوریت زنان و بانوان موفق ایرانی راهی آنتن می‌کند.

برنامه «به قلم بانو» با معرفی و بازخوانی آثار نویسندگان زن ایرانی شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه شب‌های ساعت ۲۳ راهی آنتن می‌شود و برنامه «دختر ایران» یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه شب‌ها زنان موفقی را که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نقش مهم و بسزایی داشتند را معرفی می‌کند، این برنامه ساعت ۲۳ تقدیم شنوندگان می‌شود.

برچسب ها: رادیو صبا ، جدول پخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار