مدیر کل کمیته امداد کرمان گفت: با هدف کمک به مردم لبنان و غزه، رزمایش و پویش نذر پتو و گرمای همدلی در ادارات کمیته امداد سراسر کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد با اشاره به  برگزاری رزمایش و پویش نذر پتو و گرمای همدلی در ادارات کمیته امداد سراسر استان کرمان گفت:  با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، امدادگران کمیته امداد استان کرمان در یک اقدام خداپسندانه و آتش به اختیار وارد میدان شدند و اقدام به جمع آوری پتو از خانواده‌های خود کردند.

وی افزود: براساس آمار اولیه، تمامی کارکنان کمیته امداد سراسر استان که ۹۲۶ نفر هستند هر کدام بیش از 2 تا 3 پتو به مردم مظلوم لبنان و غزه اهدا کردند. 

مدیر کل کمیته امداد  استان کرمان با اشاره به اینکه امدادگران کمیته امداد در امر خیر و احسان پیشتاز بوده و هستند، بیان کرد : امیدواریم بتوانیم در حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه گام‌های مؤثرتری برداریم.

وی در ادامه خواستار حمایت مردم دیار کریمان از مردم مظلوم لبنان و غزه شد و بیان کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز نیکوکاری، دفاتر و پایگاه کمیته امداد در سراسر استان از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ کمک‌های خود را به دست مردم مظلوم لبنان و غزه برسانند.

 عسکری نژاد در خصوص کمک بیشتر به مردم مظلوم لبنان و غزه این پویش نذر پتو همچنان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار