رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۰ هزار قلم ابزار آلات قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری بیان کرد: با اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که مالک یک انبار کالا در محدوده خیابان "فدائیان اسلام"، با استفاده از خودرو‌های شوتی مقادیر فراوانی کالای خارجی از طریق مبادی غیر مجاز در انبار کالا دپو کرده است.

وی عنوان داشت: با شناسایی دقیق محل انبار کالا و شناسایی هویت مالک آن در تحقیقات پلیسی مشخص شد مالک انبار، تعدادی ابزار آلات خارجی در انبار کالا دپو کرده است.

این مقام انتظامی به بازدید از انبار کالا با هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و گفت: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که کلیه اقلام دپو شده فاقد مجوز‌های قانونی و بارنامه است. 

سرهنگ افشاری افزود: در این عملیات پلیسی ۴۹ هزار و ۲ قلم ابزار آلات (لوازم جانبی ترازو) و ۱۱ هزار و ۱۰۸ دستگاه ترازو کشف شد. 

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار