افتتاحیه هفته بسیج دانش آموزی به میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان برگزار شد.

افتتاحیه هفته بسیج دانش آموزی، با حضور سردار باستان مسئول  سازمان بسیج دانش آموزی کشور، حجت الاسلام والمسلمین ذوالفقاری مسئول تعلیم و تربیت سپاه استانی حضرت ولیعصر حسینی نیک مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان و فرماندهان حوزه های استان برگزار گردید. 

در این جلسه سروان پاسدار محمدحسن حسینی نیک ضمن خیر مقدم به حاضرین، با تشریح برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان، برای هفته بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان اساس و بنیان کشور هستند و دشمن به دنبال ایجاد شبهه و بیگانه کردن دانش آموزان با انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا هستند لذا هر واحد بسیج در مدرسه یک سنگر برای دفاع از ذهن و قلب دانش آموزان است که انشاءالله با برنامه ریزی های انجام شده در سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان سعی بر تقویت هرچه بیشتر این سنگر عظیم گردیده است.

در ادامه سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع فعالین بسیج دانش آموزی استان خوزستان عنوان کرد: امروز طراحی دشمن تهاجم به سمت نوجوانان و دانش آموزان است، و شما که در خط مقدم این جبهه قرار دارید، جهادگران جبهه حق هستید.

مجتبی باستان گفت: بسیج دانش آموزی میدان دار حرکت انقلابی در مدارس است، و میتوان با استفاده از ضرفیت دانش آموزان شجاع و غیرت کند ایرانی بزرگ ترین عملیات ها را بر علیه استکبار جهانی مخصوصا اسرائیل جنایتکار طراحی و اجرا نمود لذا در چندین سال گذشته فعالیت های بسیار مهمی توسط سازمان بسیج دانش آموزای انجام گرفته است که موجبات رضایت رهبری معظم انقلاب را هم در پی داشته است. 

وی در پایان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی تولید کننده قدرت نرم در مدارس است اظهار داشت: امروزه مهم ترین بستر دشمن برای مسموم کردن ذهن دانش آموزان و نوجوانان فضای مجازی است، که بحمدالله با فعال کردن ضرفیت های دانش آموزان مستعد، در این زمینه پیشرفت های قابل توجهی در کشور داشته ایم، و استان خوزستان در این زمینه یکی از استان های برتر است. 

در انتهای این برنامه، سردار باستان شنوای نظرات و دغدغه های تعدادی از فعالین بسیج دانش آموزی استان شد و از سه حوزه برتر بسیج دانش آموزی در سطح استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار