نیرو‌های سرایا القدس به برادران خود در حزب الله پیام داده و تاکید کردند که آنها با یکدیگر و با خون و آتش وحدت میدان‌ها را ترسیم می‌کنند.

امروز چهارشنبه نیروهای سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از طریق خبرگزاری المیادین پیامی به حزب الله لبنان ارسال و در آن بر وحدت خون و سرنوشت تاکید کردند.

براساس گزارش المیادین، یکی از رهبران سرایا القدس در این پیام به برادران خود در حزب‌الله گفت: ما با خون و آتش در یک نمایش قهرمانانه وحدت میدان‌ها را نشان دادیم. دشمن اسرائیلی فریاد می‌زند و رگبار موشک‌های شما شمال و مرکز فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد و ما به فرماندهان و سربازان اشغالگر در جنوب فلسطین اشغالی حمله می‌کنیم.

این فرمانده سرایا القدس از داخل یکی از تونل‌های نوار غزه ادامه داد: دشمن جنایتکار نباید از ما انتظاری جز جنگ داشته باشد، چرا که این سرزمین فقط می‌تواند مردم خود را در خود جای دهد. ما شکست نخواهیم خورد و تصمیم گرفته ایم تا آخرین نفس با دشمن بجنگیم.

او تاکید کرد که نیروهای مقاومت در غزه با وجود محاصره، بمباران و شرایط امنیتی، از آماده‌سازی و تجهیز در زیر زمین و بالای آن دست برنداشتند. این فرمانده فلسطینی با بیان اینکه آنها از اینکه جزو لاینفک محور مقاومت وفادار به فلسطین هستند به آن احساس غرور و افتخار دارند، افزود: نقش‌های یکپارچه داریم و با اطمینان و استواری به سوی هدف مشترک یعنی بیت‌المقدس حرکت می‌کنیم تا فلسطین آزاد شود.

شایان ذکر است که تنها ساعتی پس از عملیات طوفان الاقصی، حزب الله لبنان در جنوب لبنان اقدام به هدف قرار دادن ایستگاه‌های جاسوسی، پادگان‌ها و نیروهای نظامی اسرائیل در جبهه شمالی کرد. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار