رئیس هیئت تنیس استان کرمان با اشاره به بهسازی و آماده سازی مجموعه تنیس اقبال کرمان از بازگشایی مجدد آن از روز شنبه ۵ آبان ماه خبر داد.

امیرحسین اسفندیاری سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران و رئیس هیئت تنیس استان کرمان گفت: به حول قوه الهی از بیستم مرداد ماه، استارت بهسازی و آماده سازی مجموعه تنیس اقبال کرمان را زدیم.

وی با اعلام اینکه این مجموعه دارای ۴ تا زمین است، افزود: چیزی حدود ۱۵ سال بود که این مجموعه نور نداشت و ما طی این مدت توانستیم تمام مشکلات مربوط به نور باشگاه را برطرف کنیم.

اسفندیاری تصریح کرد: برای این کار، کابل کشی انجام شد و در مجموع می‌توان گفت، تمام کار‌هایی که باید برای سیستم برق مجموعه انجام می‌شد، انجام شد و ۵۰ پروژکتور نیز در ۴ زمین نصب شد و اکنون می‌توانم بگویم این زمین‌ها با بهترین زمین‌های تنیس ایران به لحاظ نور برابری می‌کند.

 سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران گفت: اگر خدا بخواهد، اینک این پتانسیل وجود دارد که مسابقات کشوری و آسیایی را با قدرت هرچه تمام‌تر در شهر کرمان برگزار کنیم.

خانواده تنیس کرمان از روز شنبه می‌توانند از مجموعه اقبال کرمان استفاده کنند

اسفندیاری به مسابقات پیش رو اشاره کرد و افزود: نخستین مسابقه‌ای که در راه داریم، مسابقات رده سنی دختران کشور است که ۲۱ آبان ماه امسال در مجموعه اقبال کرمان برگزار خواهد شد.

وی به سایر کار‌های صورت گرفته در این مجموعه اشاره و تصریح کرد: کار دیگری که انجام شد، با توجه به اینکه سال‌ها بود این مجموعه فرسوده شده بود، مقاوم سازی در مورد دیوار‌ها و سقف انجام شد و از آن جایی که تمام سقف‌های مجموعه مشکل آبگرفتگی داشتند و دیوار‌ها پوسیده شده بودند، مشکلات را برطرف و تمام مجموعه را رنگ کردیم.

 رئیس هیئت تنیس استان کرمان گفت: کار دیگری که انجام شد، مربوط به مشکلات سیستم آب بود که لوله کشی آب را تا حدودی عوض کردیم.

خانواده تنیس کرمان از روز شنبه می‌توانند از مجموعه اقبال کرمان استفاده کنند

اسفندیاری افزود: از دیگر کار‌هایی که انجام شد و باید به آن اشاره کنم این است، دفتر هیئت تنیس استان کرمان در مجموعه اقبال کرمان به طور کامل مورد بهسازی قرار گرفت و سپس رنگ شد.

وی تصریح کرد: همچنین دو تابلو هم با عنوان مجموعه تنیس اقبال کرمان و هیئت تنیس استان کرمان بر سردر آن در مجموعه اقبال قرار گرفت.

اسفندیاری، بهسازی و رنگ آمیزی سکوی تماشاگران و مرمت باغچه‌ها را از دیگر کار‌های انجام شده در این مجموعه عنوان کرد و گفت: چیزی حدود ۸ خاور نخاله و آشغال در حاشیه‌های زمین قرار داشت که به بیرون منتقل شدند.

خانواده تنیس کرمان از روز شنبه می‌توانند از مجموعه اقبال کرمان استفاده کنند

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران گفت: مجموعاً کاری که صورت گرفته این است، اکنون ما یک زمین داریم که به استاندارد‌های ایران و آسیا نزدیک است.

اسفندیاری افزود: خدا را شکر می‌کنم، این اتفاقات ظرف دو و نیم ماه گذشته انجام شد و خانواده تنیس از روز شنبه می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

خانواده تنیس کرمان از روز شنبه می‌توانند از مجموعه اقبال کرمان استفاده کنند

رئیس هیئت تنیس استان کرمان از حمایت‌های فدراسیون تنیس، استاندار کرمان، معاونان وی و تمام کسانی که به نوعی در این کار همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در حال حاضر می‌توان گفت، کرمان دارای یکی از زیباترین مجموعه‌های تنیس ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار