وزیر کشور گفت: رییس جمهوری معتقد است کشور بیش از هر زمان دیگری به آرامش، امنیت و امید نیاز دارد که با وفاق و همبستگی ملی ایجاد می‌شود و این را در تشکیل کابینه نشان داد.

اسکندر مومنی در آیین معارفه و تکریم استاندار خوزستان که امروز (۲ آبان‌ ماه) در اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: کمتر خانواده خوزستانی وجود دارد که عزیزش شهید نشده یا مجاهدت نکرده است؛ اینجا مشهد همه شهدا و رزمندگان است.

او  افزود: خوزستان در طول تاریخ سهم زیادی در حفظ و انسجام تمامیت ارضی داشته و تاریخ و تمدن آن به چند هزار سال قبل برمی‌گردد. خوزستان دروازه و مهد تشیع بوده است و همه اقوام این استان در کنار هم زندگی می‌کردند و به مجاهدت و دفاع از اسلام پرداختند و می‌پردازند.

وزیر کشور اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون رشادت‌های رزمندگان و شهادت‌هاست. دشمنان به راحتی به همسایگان ما تهاجم و آن‌ها را اشغال کردند و سرزمین ویرانه‌ای به جای گذاشتند، اما به ایران که می‌رسند تنها شعار می‌دهند و تهدید می‌کنند و یاد شهدا که می‌افتند متوجه می‌شوند چنین کاری آسان برای‌شان نیست.

مومنی عنوان کرد: رییس جمهوری در دوران انتخابات گفت ملاک اصلی در انتخاب مسئولان براساس وفاق ملی، شایستگی و کارآمدی است و تفاوتی ندارد مدیر از چه قوم یا مذهبی باشد و چه تفکر یا گرایش سیاسی داشته باشد.

تکمیل می شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار