شهردار کرمان در بازدید از انجمن خیریه زنان گفت: فعالیت‌های خیریه از نیاز‌های جامعه است و حمایت از چنین مراکزی را جزو وظایف خود می‌دانیم.

 محسن تویسرکانی،  شهردار کرمان، دوم آبان‌ماه، در نشستی که در حاشیه بازدید از موسسه خیریه زنان نیکوکار مهتاب به‌همراه معاون فرهنگی اجتماعی و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، انجام شد، با بیان اینکه در شرایط فعلی بسیار نیاز است این قبیل کار‌های خیر در جامعه انجام شود، گفت: در زمینه فضاسازی و اجرای فضای سبز این مجموعه، کار‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: هماهنگی لازم برای خرید برخی هدایای موردنیاز از آثار صنایع دستی هنرجویان انجمن خیریه مهتاب صورت می‌گیرد.

 تویسرکانی با بیان اینکه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری در حمایت از فعالیت‌های خیریه، دغدغه‌مند و هدفمند است، تصریح کرد: در زمینه بودجه محدودیت‌هایی داریم، اما حمایت از چنین مراکزی را جزو وظایف خود می‌دانیم.

محمد کاربخش، مدیرعامل انجمن خیریه زنان نیکوکار مهتاب نیز در این نشست، گفت: تنها مجموعه‌ای هستیم که در همه زمینه‌های نیکوکاری فعال هستیم و حرفه‌آموزی و اشتغال را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در این موسسه ۸۸ رشته صنایع دستی آموزش داده می‌شود و تاکنون، ۷ هزار و ۷۶۰ نفر آموزش دیده‌اند.

کاربخش تصریح کرد: آثار هنرجو‌های این موسسه در نمایشگاه‌ها و سفارتخانه‌های کشور‌های مختلف عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: اولویت آموزش در این موسسه، به زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت، کودکان مراکز شبه خانواده و بیماران تالاسمی، اختصاص دارد.

مدیرعامل انجمن خیریه زنان نیکوکار مهتاب با بیان اینکه ساختمان این مرکز به همت خیر، علی رستمی شرف‌آبادی در سال ۱۴۰۲ خریداری و پس از بازسازی به انجمن زنان نیکوکار مهتاب اهدا شده است، افزود: برای بازسازی این ساختمان، بیش از مبلغی که خیر در اختیار ما گذاشته بود، هزینه شد و برای سایر هزینه‌ها با هدف حمایت از گروه‌های هدف، به حمایت ارگان‌های دولتی نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار