مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: متوسط مصرف سالانه گاز طبیعی خانوارهای کردستانی از متوسط کشوری بسیار بالاتر است.

احمد فعله‌گری در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه در زمینه گازرسانی از اولین استان‌های سبز کشور هستیم، اظهار کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان ۱۰۰ درصد است، که افزایش سطح رفاه و آسایش مردم استان را در پی داشته است. 

وی به ظرفيت بالای صدا وسيما در انعكاس اخبار و برنامه های شرکت گاز اشاره کرد و گفت: اقدامات ارزنده‌ای برای گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح شهرها و روستاها صورت گرفته که می‌توان با اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب، سطح رضایتمندی مخاطبان را ارتقا داد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با اشاره به تولید و پخش برنامه های مختلف فرهنگی از صدا و سیمای مرکز کردستان درسال گذشته گفت: این برنامه‌ها موجب مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی شد و متوسط مصرف سالانه هر خانوار را حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر‌مکعب کاهش داد.

فعله‌گری از تعامل سازنده صدا وسيمای مركز كردستان در زمينه انعكاس مطلوب خدمات گازرسانی تشكر و تاکید کرد: تعامل بین دو سازمان در زمينه فرهنگ سازی و آگاهی مردم در زمینه مصرف بهینه گاز اثر بخش است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: گاز طبیعی یک نعمت الهی است و گسترش شبکه های گازرسانی در یک منطقه نشان از توسعه و پیشرفت آن منطقه در شاخص های رفاه و آسایش مردم است. 

علی مرادی افزود: شرکت گاز کردستان در راه توسعه و رشد اقتصادی نیز قدم های بسیار مثبتی برداشته است و در حال حاضر صنایع استان دغدغه‌ای برای تامین انرژی ندارند و تنها اقدام مثبت در فصل سرما صرفه جویی بخش مسکونی است تا در تامین گاز طبیعی واحدهای صنعتی خللی وارد نشود .

وی قول مساعد داد که تمام امکانات و تجهیزات صداوسیمای مرکز کردستان در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بکار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار