حماس در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین اظهار داشت که جنایات اشغالگران در ترور فرماندهان مقاومت نمی‌تواند شعله فروزان و ریشه‌دار مقاومت را خاموش کند.

حماس شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله و جمعی از مجاهدان این جنبش در حمله بزدلانه صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

حماس افزود: ما با کمال افتخار و مباهات شهادت فرمانده مجاهد سید هاشم صفی‌الدین و همه شهدای فرمانده و فرزندان امت اسلامی که در نبرد طوفان الاقصی در مسیر آزادی فلسطین، قدس و مسجد الاقصی جان خود را فدا کردند، تسلیت و تهنیت عرض می‌کنیم.

این جنبش مقاومت فلسطینی گفت: ما تاکید می‌کنیم که جنایات اشغالگران در ترور فرماندهان و نماد‌های مقاومت موفق به خاموش کردن شعله فروزان و ریشه‌دار مقاومت نخواهد شد و همه مردم و امت ما به طی کردن مسیر مقاومت تا تحقق اهداف‌مان در طرد اشغالگران و حصول آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

پیش از این، انصارالله یمن، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، گردان‌های ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی آزادی فلسطین و کمیته‌های مقاومت فلسطین شهادت سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفته بودند.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله هوایی صهیونیست‌ها را تایید کرد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار