رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

 شهرام رئیسی در خصوص توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند، اظهار داشت: کمیته امداد بااعتبار امدادی مرکز و همچنین همکاری و مشارکت حامیان نیکوکار در سال تحصیلی جدید، تعداد سه هزار و دویست بسته لوازم‌التحریر به ارزش یک میلیارد و سیصد و چهل و چهار میلیون تومان بین دانش‌آموزان با اولویت دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان توزیع کرده است.

 وی ارزش کل لوازم‌التحریرهای اهدا شده را ۱۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هر بسته تحصیلی شامل: دفتر، مدادرنگی، مداد سیاه، خودکار، جامدادی، خط کش، مدادتراش، پاک‌کن بوده که به دانش‌آموزان اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان یادآور شد: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش مردم و خیرین سخاوتمند در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان، نیاز تمام دانش‌آموزان نیازمند سراوان را برطرف نموده و علاوه بر لوازم‌التحریر بتوانیم در خصوص تهیه لباس فرم مدارس، کیف و کفش نیز به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمک کنیم و قطعاً با این اقدامات و حمایت‌ها هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر مالی از تحصیل باز نخواهد ماند.
 
 رئیسی اظهار داشت: در حال حاضر ۳ هزار و ۱۵۲ دانش‌آموز در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان سراوان تحت حمایت کمیته امداد هستند و خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد به این عزیزان ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار