سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اهل ایمان از تهدید‌های دشمن نمی‌ترسند و خداوند را همه‌کاره می‌دانند گفت: وظیفه امروز ما این است که با هم متحد و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه باشیم.

به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در سخنرانی معارفی  حرم مطهر بانوی کرامت که به‌منظور بزرگداشت شهید عباس نیل‌فروشان و شهید یحیی سنوار برگزار شد، اظهار کرد: در کتب معتبر شیعه و سنی نقل شده است که پیامبر گرامی اسلام برای اینکه امت اسلام به گمراهی کشیده نشود ما را امر به تمسک به قرآن و عترت فرمودند.

وی با بیان اینکه تمسک به عترت به معنی معرفت، محبت و قبول ولایت اهل‌بیت علیهم‌السلام است افزود: از رهگذر این سه ویژگی انسان به جایی می‌رسد که خون‌خواه اباعبدالله می‌شود و به قدم صدق می‌رسد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه تمسک به قرآن چند مرحله دارد، ابراز کرد: اول خواندن قرآن، دوم درک معانی قرآن و سوم عمل‌کردن به قرآن است؛ اگر قرآن و عترت در کنار هم قرار گیرد در هیچ امری و در هیچ جا انسان دچار ضلالت نه به‌صورت فردی و نه به‌صورت اجتماعی نمی‌شود.

مؤمنی گمراهی را به معنی دورشدن از قرآن و عترت دانست و ابراز کرد: در شرایط کنونی که دشمن دقیقاً مانند جنگ احزاب با تمام قدرت در مقابل اسلام ایستاده است یقین بدانید که راه به‌جای نخواهد برد و مانند جنگ احزاب شکست خواهد خورد.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: خداوند در سوره مبارکه فتح می‌فرماید حضرت محمد (ص) و افرادی که با ایشان همراه هستند در مقابل دشمن شدید و در میان خود مهربان هستند؛ امروز وظیفه همه ما این است که پشت سر رهبر و معظم انقلاب متحد شویم و در مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه شهید سنوار در وسط معرکه به شهادت رسید، ادامه داد: افرادی که در مسیر پیامبر قدم برمی‌دارند اهل ایمان، ذکر و خلوت باخدا هستند ایمانشان به‌قدری قوی است که دشمن را متعجب می‌سازد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه عده‌ای که مدعی درس و تحقیق هستند به‌قدری خود را حقیر کرده‌اند که کشوری غاصب و جنایت‌کار را به رسمیت می‌شناسند، افزود: طلبه‌های انقلابی ما باید این افراد را بشناسند، زیرا با این تفکر خود اثبات کردند که ذره‌ای اعتقاد به امام و انقلاب و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری ندارند و مشمول نفرین حزب‌الله خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمام حرف اسلام این است که خداوند همه کار است، عنوان کرد: تمام قصد اسرائیل این است که ایران را بزند ولی زهی خیال باطل که این اتفاق نمی‌افتد.

مؤمنی با بیان اینکه اگر سپاه ما مقابل اسرائیل و داعش نایستاده بود شما و نوامیستان نمی‌توانستید زندگی راحتی داشته باشید و کتاب دست بگیرید، تأکید کرد: چیزی که دشمن را به‌زانو درآورده است این اعتقاد و باور ماست که اگر خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهل ایمان از تهدید‌های دشمن نمی‌ترسند بلکه ایمانشان مستحکم‌تر می‌شود، بیان کرد: دشمن اگر می‌توانست تا حالا یقیناً ما را زده بود و اینکه نمی‌زند معلوم می‌شود که نمی‌تواند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه شهادت امتیازی بود که خداوند به امثال شهید نیل‌فروشان و شهید سنوار داده است، گفت: خداوند در سوره فتح می‌فرماید اگر دشمن با افرادی که ایمانشان قوی است وارد جنگ شود یقیناً شکست خواهد خورد.

وی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله در وصیت‌نامه خود تصریح کرده است که اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شوید ایمانتان به رهبری رهبر معظم انقلاب محکم و قوی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار