رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان گفت: ارتفاع برف در محور کوهستانی اسالم به خلخال در شهرستان تالش به ۸۰ سانتیمتر رسید.

عارف بابازاده گفت : تا کنون در محور پونل به خلخال شهرستان رضوانشهر ۷۰ سانتیمتر، ماسال به گیلوان ۴۰، ارتفاعات رودبار به داماش ۱۵ و سیاهکل به دیلمان ۱۵ سانتیمتر برف باریده‌ است.

وی با بیان اینکه در گردنه حیران جاده شهرستان آستارا به اردبیل نیز ۴۵ سانتیمتر برف بر زمین نشسته است، اضافه کرد: برف محور رودسر به لات محله و زیاز به شوک را سفیدپوش کرده‌ است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان اظهار کرد: هم‌اینک بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان قطع شده و همه راه‌های استان به استثنای جاده پونل به خلخال باز است؛ این محور با هدف حفظ ایمنی مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هم گفت: مسیر ضیابر شامگاه گذشته به دلیل طغیان یک رودخانه و بالاآمدن سطح آب به صورت موقت بسته شد و با فروکش کردن سیلاب بازگشایی می شود، ضمن اینکه برای تردد شهروندان خللی ایجاد نشد و مسیر جایگزین در نظر گرفته شده‌است.

فریبرز لطفی‌پور اظهار کرد: هم اینک همه راه های گیلان باز است و عبور و مرور در آن در جریان است.

 

شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای جاده‌ای استان و مسیرهای استان‌های همجوار است.

سامانه بارشی و سردی که از دوشنبه گذشته وارد گیلان شد موجب باران شدید در مناطق جلگه‌ای و بارش برف در ارتفاعات شده‌است؛ این سامانه بارشی از امروز (پنجشنبه) به تدریج تضعیف خواهد شد.

 

برچسب ها: برف ، مناطق کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.