سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار لوازم و محتویات خودرو خبر داد.

سرهنگ "حسین مافی " سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۱۷ جوادیه به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، یک نفر که به طرز مشکوک در حال زاغ زنی ماشین‌های پارک شده بود را مشاهده کردند. متهم با مشاهده ماموران بلافاصله سوار ماشین خود شده و از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس دستور ایست صادر کردند ولی متهم بدون توجه به دستورات به مسیر خود ادامه داد. پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، با درایت و هوشیاری ماموران پلیس موفق به متوقف کردن متهم شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: پس از بررسی صندوق خودرو وی یک عدد جعبه ابزار، یک عدد کارتریج به همراه جوهر، دو عدد چراغ قوه، یک عدد اسپیکر، دو عدد صندلی مسافرتی، یک دستگاه لپ تاپ اپل، جعبه کمک‌های اولیه، یک عدد کیسه خواب، دو عدد فلش، سه عدد تبدیل پیک نیک مسافرتی، درب رادیاتور خودرو، سه دستگاه تلفن همراه و پنج عدد کلاه نقابدار کشف شد. پس از انتقال به کلانتری، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم ۳۱ ساله به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر‌های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار