سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منزل در لحظه سرقت خبر داد و گفت: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت هستند.

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۲۳ نیاوران در ساعت ۵ بامداد روز گذشته حین گشت زنی در موقعیت خیابان "باهنر" چهار نفر که در حال باز کردن درب ورودی یک منزل مسکونی بودند را مشاهده کردند.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری به جهت بررسی موضوع اقدام نموده و به سمت متهمان حرکت کردند متهمان با مشاهده ماموران پلیس سریعا سوار موتورسیکلت‌های خود و از محل متواری شدند. ماموران دستور ایست صادر کردند که متهمان بدون توجه به دستورات به مسیر خود ادامه دادند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران پلیس با درایت و هوشیاری موفق به متوقف کردن یکی از موتورسیکلت‌ها و دستگیری دو نفر از متهمان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۱ ساله بوده و در بررسی‌های اولیه مشخص گردید شیوه سرقت این افراد تخریب قفل انباری و واحد‌های مسکونی در ساختمان‌ها و سرقت ابزار و آلات، و لوازم منزل بوده.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: ۳ نفر از شکات متهمان شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود. دستگیری همدستان سارقان در دستور کارپلیس قرار دارد. همچنین متهمان جهت پیگیری بیشتر پرونده به مقام قضایی معرفی شده و تحقیقات به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ ضرونی در پایان به شهروندان توصیه نمود: انباری‌ها و مشاعات ساختمان را به دوربین مداربسته مجهز کنند و از قفل‌های ضد سرقت برای بستن درب انباری استفاده کنند تا از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نموده و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک حتما با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار