مدیرعامل حریر خوزستان گفت: با رایزنی‌های مستمر با مالک و سهامدار گروه صنایع کاغذپارس بیش از دو هزار تن خمیر باگاس نیشکر برای تولید کاغذ تیشو تامین شد.

ارسلان غمگین مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: نبود مواد اولیه مورد نیاز شرکت حریر خوزستان یکی از مشکلات اصلی شرکت حریر خوزستان در سال‌های گذشته بود که برای رفع این مشکل برنامه ریزی‌ها و رایزنی‌های متفاوتی صورت گرفت چراکه در شرکت حریر خوزستان از دونوع خمیر ورجین از خارج از کشور و باگاس در داخل تامین می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های و رایزنی‌های مستمر تمامی مواد‌های مورد نیاز اولیه مثل مواد شیمایی و خمیر کاغذ برای تولید محصول کاغذ تیشو به موقع تامین خواهد شد و خداروشکر مشکلی در تامین مواد اولیه وجود ندارد.

غمگین به خبر خوب دیگری در خصوص تامین خمیر مورد نیاز کارخانه برای ماه‌های آینده اشاره کرد و افزود: پس از نشست‌ها و رایزنی‌های مستمر با مالک و سهامداران گروه صنایع کاغذ پارس در تهران که از تولید کنندگان خمیر باگاس نیشکر هستند توانستیم موافقت آنها را برای تامین خمیر مورد نیاز حریر خوزستان به میزان دو هزار و صدتن را کسب کنیم که از روز پنجشنبه سوم آبان ماه وارد کارخانه خواهند شد.

مدیرعامل حریر خوزستان بیان کرد: در این توافق مقرر شد که ۲ هزار و صد تن خمیر باگاس نیشکر در سه پارت ۷۰۰ تنی در سه ماه از سوی گروه صنایع کاغذ پارس در اختیار شرکت حریر خوزستان گذاشته شود.

وی تصریح کرد: در ارتباط با همین موضوع روز چهارشنبه دوم آبان ماه بعضی از اعضا هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه صنایع کاغذ پارس با حضور در شرکت حریر خوزستان با دکتر غمگین مدیرعامل حریر خوزستان دیدار کردند.

غمگین گفت: در این دیدار برنامه ریزی‌ها جهت تحویل و در اختیار قرار دادن دو هزار و صد تن خمیر باگاس نیشکر به شرکت حریر خوزستان انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.