رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور در شرق استان کرمانشاه از آغاز عملیات روکش آسفالت محور کنگاور به اسدآباد با اعتباری افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

پویا فلاحی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور گفت: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت در خروجی کمربندی کنگاور به اسدآباد و جاده کنگاور به نهاوند در۲ قطعه به طول ۷.۵ کیلومتر در حال اجرا است.

به گفته او هزینه آسفالت هر کیلومتر در راه‌های اصلی ۲۵ میلیارد ریال و در راه‌های فرعی و روستایی۲۰ میلیارد ریال است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور در ادامه اظهار کرد: عملیات شانه‌سازی و رفع اختلاف سطح جاده با شانه جاده با توجه به قرار داشتن ۴۵ کیلومتر مسیر بزرگراهی در محور کنگاور به سه‌راهی تویسرکان تا روستای پل‌شکسته در انتهای حوزه استحفاضی در ۲ مرحله عملیات شانه‌سازی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: عملیات شانه‌سازی در جهت ایمن‌سازی تردد کاربران جاده‌ای با هدف؛ توقف‌های اضطراری خودروها، افزایش دید رانندگان در پیچ ها، احساس راحتی و آرامش راننده به هنگام رانندگی، بازگشایی معبر به هنگام وقوع تصادفات در جاده و محلی برای دپوی برف هنگام عملیات برف روبی اجرا می‌شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: رفع، اصلاح، و آشکار سازی نقاط پرتصادف، ساخت و پاکسازی پارکینگ، راه اندازی سیستم‌های روشنایی، خط کشی، بهسازی آسفالت، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و نصب بنر از جمله اقدامات راهداری در مسیر بزرگراهی کربلا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.