سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فضایی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در استان برای جذب سرمایه‌گذاران ضروری است.

 سرتیپی در نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی عالی نسب گفت: با وجود این که گاهی اوقات اختیار کافی در استان آذربایجان شرقی برای رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت وجود ندارد ولی حداقل می‌توانیم با پیگیری مسائل به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی دلیل بیشترین مراجعه صاحبان صنایع به اداره کل صمت استان را اخذ تسهیلات عنوان کرد و افزود: سال گذشته از محل تبصره ۱۸ توانستیم تنها به ۵۰ واحد تولیدی کمک کنیم.

وی با بیان این که در شهرک‌های صنعتی بسیاری از موارد باید به بخش خصوصی توانمند واگذار شود اظهار کرد: طبیعتا منابع مالی دولت محدود است و نمی‌توان انتظار زیادی از بخش دولتی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اعطای مجوز برای ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی گفت: تعلل در کار‌ها موجب خستگی و دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود بنا بر این اگر تنها بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع کنیم مسائل مختلف به صورت مداوم حل و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

 وی با تاکید بر این که در حوزه سرمایه‌گذاری در بین استان‌ها رقابت زیادی وجود دارد افزود: استانی موفق است که بتواند سرمایه‌گذاران را جذب کند البته استاندار آذربایجان شرقی اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد فضایی مطلوب برای جذب سرمایه گذاران دارد.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.