نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان سید هاشم صفی الدین و جمعی از فرماندهان حزب الله را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی در پی شهادت سید هاشم صفی الدین و جمعی از فرماندهان حزب الله  آمده است: خبر شهادت مظلومانه شهید راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین تمام آزادگان و جهادگران جهان را داغدار کرد.

این پیام می افزاید: این شهید والامقام عمر پربرکت خود را در راه آرمان‌های فلسطین و مبارزه با فساد و اشغالگری رژیم صهیونیستی سپری نمود و پاداش این پایمردی را با وصال به لقاء الله دریافت کرد.

در این پیام آمده است: شهادت شهید صفی الدین نشان دهنده فداکاری، ایثار و اخلاص او در راه دفاع از مظلومان و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های بلند اسلام و لبنان کرد.

شهادت شهید صفی الدین مدال افتخاری برای جهادگران در راه خدا و نشانگر وحدت اسلامی و همبستگی میدانی امت اسلامی است

در بخشی از پیام ذکر شده است: دشمن صهیونیستی بداند که با به شهادت رساندن رهبران مقاومت هرگز به اهداف خود نخواهد رسید؛ چرا که جبهه مقاومت با تاسی از خون این شهیدان و با گام‌های مصمم تر و استوارتر تا آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی به این مسیر پر افتخار ادامه خواهند داد.

این پیام می افزاید: این رژیم منحوس باید بداند که پرچم مقاومت هرگز بر زمین نمی افتد و هزاران پرچمدار دیگر از جوشش خون این شهدا برمی خیزند و این بیرق خونین را بر دوش خواهند کشید و خون پاک این شهید سرافراز و دیگر شهیدان والامقام، درخت مقاومت را بیش از پیش مستحکم و تنومند خواهد ساخت.

اینجانبان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و تمامی آزادگان جهان به خصوص مردم لبنان، حزب الله عزیز تسلیت گفته و علو درجات و حشر با اولیای الهی برای این شهید والا مقام و نابودی صهیونیسم جنایتکار را خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار