مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار با حضور مردم و شخصیت‌های سیاسی در میدان فلسطین برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس عصر امروز (پنج شنبه) در مسجد جامع امام صادق (ع) میدان فلسطین تهران  برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سید محمد حسینی معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور مجلس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ، علی اکبر بشارتی وزیر اسبق کشور و فرزند رهبر انقلاب و تعداد دیگری از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی شرکت کرده بودند.

خالد قدومی نماینده حماس در تهران و علیرضا زاکانی شهردار تهران سخنرانان این مراسم بودند.

مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار

خالد قدومی: طوفان تمام موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

خالد قدومی نماینده حماس در تهران گفت: خون مجاهدان بزرگ ما برای دفاع از قبله اول مسلمانان و برای آزادی قدس ریخته شد. ما یاد این شهدای بزرگوار را برای ادامه راه آنها گرامی می‌داریم. شهید سنوار واقعه کربلا و مکتب فکری امام الشهدا را به یاد ما آورد که گفت خون بر شمشیر پیروز است.

قدومی خاطرنشان کرد: شهید سنوار در میان مجاهدان می‌جنگید و در تونل‌ها تنها نبود و آنگونه که رهبران فاشیست رژیم صهیونیستی به دروغ می‌گفتند از زندانی‌های رژیم صهیونیستی به عنوان سپر انسانی استفاده نمی‌کرد. او به دنیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام مرز‌های انسانی، اخلاقی و مذهبی را زیر پا گذاشت.

مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار

وی با تصریح به اینکه شهید سنوار کاری را انجام می‌داد که معتقد بود درست است، خطاب به علمای کشور‌های اسلامی گفت: به غیر از صدور فتوا، امت را علیه مجرمین صهیونیستی بسیج کنید.

نماینده حماس در تهران با اشاره به معماری «طوفان‌الاقصی» توسط یحیی سنوار، تصریح کرد: این طوفان تمام موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و آمریکا این موضوع را متوجه شد.

سردار قاآنی

قدومی درخصوص ادامه راه مقاومت بعد از شهادت فرماندهان، اضافه کرد: یاران شهید سنوار سوگند یاد کرده‌اند تا شهادت یا پیروزی بجنگند.

وی خاطرنشان کرد: پیام سیاسی طوفان‌الاقصی این بود که اجازه نمی‌دهیم فلسطین و شرف امت اسلام از طریق روند عادی‌سازی فروخته شود و قدس از دست برود.

مراسم بزرگداشت شهید سنوار

نماینده حماس در تهران با اشاره به اقدامات جبهه مقاومت، اظهار کرد: جوانان حزب‌الله با هم متحد می‌شوند و درسی به دشمن می‌دهند که فراموش نکند. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب گفتند ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است و در قدس نماز خواهیم خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار