جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا به‌کار خواهیم گرفت.

امیر سرتیپ دوم عباس ملکی زاده جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با خانواده ۵ شهید والا مقام ارتش در شهر کرمان دیدار و از ایثارگری و فداکاری این خانواده‌ها و مقام شامخ شهداء تجلیل کرد.

امیر سرتیپ دوم ملکی زاده بیان داشت: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آنها یک وظیفه دینی و همگانی است و تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند. شهدا وجودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند و امیدوارم بتوانیم تحقق بخش آرمان‌های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب کم نگذاریم.


جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش عنوان کرد: حضور در منزل خانواده شهدا برای کسب روحیه معنوی و خدمتگزاری است، مادست خانواده شهدا را می‌بوسیم چراکه این خانواده‌ها جایگاه والایی دارند.

 وی در ادامه گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزانشان در راه اسلام و میهن کار بزرگی را انجام داده اند و ملت ما تا ابد وامدار این ایثارگری‌ها هستند و با استقامت و شجاعت شهدا، ما اکنون در آرامش زندگی می‌کنیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، مملکت به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده شهدا سرافراز هست.

برچسب ها: ارتش ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.