تا اوایل هفته آینده در سطح استان به سبب فعالیت سامانه بارشی ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل هفته آینده در سطح استان به سبب فعالیت سامانه بارشی ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.


لیلا امینی با اشاره به  بارش برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر استان افزود: شدت فعالیت سامانه در اکثر مناطق استان از اواخر وقت پنجشنبه تا نیمه اول روز جمعه خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: سامانه بارش‌زای جنوبی دیگری در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق جنوبی استان فعال خواهد بود.

 
وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی عنوان کرد: فعالیت این سامانه با احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف در مناطق شرق و تا حدودی مرکز استان همراه است.


امینی بیان کرد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و مه در نیمه جنوبی استان به ویژه سمیرم، دهاقان، شهرضا، ورزنه و هرند پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در مناطق مرزی با استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.


رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییری ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 24 و کمینه فردا صبح 7 درجه و بویین میاندشت با دمای 4 درجه زیر صفر و خوروبیابانک با 25 درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.