تیم رم موفق شد دیناموکیف اوکراین را شکست دهد و به نخستین برد اروپایی خود در این فصل دست یابد.

هفته سوم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه، با هفت دیدار آغاز شد که در مهمترین مسابقه تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان دیناموکیف اوکراین بود که با یک گل به پیروزی رسید.

جالوروسی که در بازی قبل مقابل تیم گمنام الفسبرگ سوئد شکست خورده و باعث به وجود آمدن انتقاد‌های گسترده از این تیم شده بود، در این مسابقه برای جبران آن شکست به میدان آمد و هر چند مقتدرانه ظاهر نشد، اما در هر صورت با پنالتی دقیقه ۲۳ آرتم دووبیک بازی را پیروز شد تا یک اوکراینی باعث شکست هموطنانش شود.

رم با ثبت نخستین برد خود در لیگ اروپا، چهار امتیازی شد و در رتبه شانزدهم جدول ۳۶ تیمه لیگ اروپا جای دارد. البته با برگزار شدن سایر دیدار‌های این هفته که امشب به پایان می‌رسد، قطعا جایگاه گرگ‌ها پایین‌تر خواهد رفت. دیناموکیف هم هنوز امتیازی کسب نکرده است.

در سایر دیدار‌های مهم، آژاکس با سه گل میزبانش قره‌باغ آذربایجان را در هم کوبید، فرانس واروش مجارستان با یک گل نیس فرانسه را مغلوب کرد و اینتراخت فرانکفورت با یک گل نماینده لتونی را شکست داد.

بازی‌های این هفته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۹ دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی‌ها، منچستریونایتد مهمان فنرباغچه ترکیه است و مورینیو مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و تاتنهام هم از آلکمار میزبانی می‌کند.

برچسب ها: لیگ اروپا ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار